Koordynator ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Augustowie
Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot.
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot.
- Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Augustowie jest podkomisarz Kinga Kalinowska.
Kontakt:
Komenda Powiatowa Policji w Augustowie
ul. Brzostowskiego 6, 16-300 Augustów
tel:+48 47 715 62 21 email: kinga.kalinowska@augustow.bk.policja.gov.pl
lub tel. +48 47 715 62 12 email: kpp@augustow.bk.policja.gov.pl
Informacje sprawozdawcze są dostępne na stronie Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Augustowie.